piektdiena, 2011. gada 16. decembris

Pončo

Labu laiku atpakaļ "Lidl" lielveikalā pārdevās "Meribel" dzija. Es ar nopirku vienu iepakojumu, kurā bija 6x100g. Sastāvs: 80% poliakrils, 20% vilna. Nopērkot dziju zināju, tamborēšu pončo. 

Man bija doma par šādu pončo. Ap pleciem un lielu šlēpi. 
Vajadzēja tik piemeklēt atbilstošu rakstu. Es izmēģinājos visādus rakstus, ārdīju ārā un tamborēju no jauna. Es izmeklēju visus savus krājumus un interneta dzīles... ...līdz Piccasa dzīlēs uzgāju šo rakstu, kas man likās diezgan piemērots manām prasībām. 


Izmērīju savu plecu apkārtmēru. Saskaitīju, cik cilpiņas uz vienu raportu un tad ņēmu 8mm tamboradatu un sāku tamborēt. Noskaitīju raporta cilpiņu skaitu, nomērīju utt. līdz tika notamborēts vajadzīgais ķēdītes garums. Tālāk tik atlika sekot rakstam.

100mm plato lentu pasūtīju Ebay, jo nekur veikalā diezgan platu nevarēju atrast. 
Tad, kad pončo bija notamborēts, sāku to piemērīt un pētīt. Rezultātā, ap pleciem tas nemaz tik labi neizskatījās, prasījās to pavilkt vairāk uz augšu. Ievēru lentu un vietā tur, kur ir jāsasien, es to piešuvu pie pončo. 

Ierakstīt komentāru